بلندگو سقفی

 

با یکی از بهترین مدل های بلندگو سقفی آشنا شوید

بلندگو یکی از ابزارهای صوتی مفید محسوب می شود که توسط آن، همه صداها با ولوم بلند شنیده خواهند شد و لذا دیگر نیازی به تلاش برای شنیدن نخواهد بود؛ حال یکی از بلندگوهایی که به تازگی به بازار راه یافته و با استقبال خوب خریداران مواجه بوده است، بلندگو سقفی می باشد.

این بلندگو، مدل های متعددی را به همراه داشته که یکی از آنها بلندگو سقفی بلوتوث دار می باشد؛ یعنی این بلندگو، قابلیت اتصال به گوشی یا تبلت از طریق بلوتوث را داشته و موزیک ها را به خوبی پخش خواهد کرد. ضمن اینکه باید بگوییم این بلندگو، یکی از بهترین جایگزین ها برای سینما خانواده بوده و نسبت به آنها دارای مزیت های بیشتر مانند عدم اشغال فضا خواهد بود.

باید اضافه کنیم این بلندگو همراه با مدل های کلی مثل بلندگو سقفی توکار و روکار نیز بوده که بلندگوهای توکار به دلیل برخورداری از قابلیت مخفی شدن، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

میکروفون گیشه، مناسب برای مکان های پر سروصدا

یکی از میکروفون هایی که امروزه در مکان های پر سر و صدا مورد توجه قرار گرفته و تاثیرات خوبی را در حوزه کاربرد به دنبال داشته است، میکروفون گیشه است که صدا را به صدا می رساند؛ یعنی اگر مثلاً به صرافی مراجعه کنید و با ازدحامی از جمعیت روبرو شوید، نیازی نیست نگران نشنیدن صدای کارشناسان باشید؛ چرا که آنها در چنین مواقعی با استفاده از میکروفون گیشه، پیام خود را به خوبی به شما انتقال خواهند داد، حتی اگر بیش از صدها نفر در همان مکانی تجمع یافته باشند که شما حضور دارید.

میکروفون گیشه در اصل برای چنین محیط هایی طراحی و ساخته شده و با وجود آن، نه نیاز به داد زدن کارشناسان برای رساندن صدای خود به مشتریان بوده و نه مشتری ها نیاز به این کار پیدا خواهند کرد.

با مشخصات کلی میکروفون گیشه آشنا شوید

  • میکروفون گیشه ممکن است دارای جنس پلاستیکی یا آلومینیومی باشد که معمولاٌ میکروفون های پلاستیکی، سبک تر و ارزان تر هستند.
  • این میکروفون دارای فنر بوده و در نتیجه می توان از آن در هر زاویه دلخواه استفاده نمود.
  • همچنین محصول فوق مجهز به شاسی است که این شاسی، امکان قطع کردن لحظه ای صدا از سوی کارشناسان را میسر خواهد گرداند.
  • از وجود یک خروجی در این میکروفون هم می توان خبر داد که قابلیت اتصال به آمپلی فایر را به آن می دهد.

میکروفون بیسیم دستی

میکروفون بیسیم دستی یکی از میکروفون هایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته و با مصارف قابل توجهی همراه گردیده است؛ یکی از مدل های این میکروفون که بیش از همه مورد استفاده واقع شده است، میکروفون بیسیم دستی بوده که به ویژگی های کلی آن اشاره خواهیم کرد:

  1. در این محصول با استفاده از روکش های مختلف مانند روکش فوم پوشانده شده است که این روکش منجر به ایجاد صدایی بدون اختلال از سوی میکروفون خواهد شد.
  2. دارای طراحی ارگونومیک بوده و به دلیل وزن کمی که دارد، حتی در صورت استفاده طولانی مدت، احساس خستگی در دست به وجود نخواهد آورد.
  3. قابلیت اتصال به گیرنده های رومیزی را هم داشته و از کارایی خوبی برخوردار است.
  4. یک گزینه مناسب برای انجام مصاحبات مختلف و همینطور اجراهای حرفه ای بوده و به طور کلی یک ابزار موثر به شمار می آید.